Na sceni Madlenianuma održana druga premijera Pučinijeve opere „Manon Lesko“, naslovnu ulogu pevala sopran Sanja Kerkez
29 februar 2020
Posle uspešne premijere održane pre tri dana na Velikoj sceni Narodnog pozorišta, Pučinijeva opera „Manon Lesko“, pod dirigentskom upravom Stefana Romanija i u režiji Pjera Frančeska Maestrinija iz Italije, sa velikim uspehom je premijerno izvedena 29. februara i u „Madlenianumu“.
Uz, takođe, višeminutne ovacije i uzvike „bravo“ ispraćeni su protagonisti predstave, urađene u koprodukciji dva teatra, u kojoj je naslovnu rolu, prvi put, pevala prvakinja Opere, sopran Sanja Kerkez.
Uloge Viteza de Grijea i narednika kraljevske Garde, kao i na premijeri u nacionalnom teatru, tumačili su tenor Janko Sinadinović i bariton Nebojša Babić, dok je u roli Žerona, vremešnog ljubavnika Manon Lesko, prvi put nastupio bas Mihailo Šljivić, koji je na ovom izvođenju dočarao i lik Kapetana broda.
U podeli su bili i Vuk Radonjić (Krčmar), Siniša Radin (Edmondo/ Učitelj igranja/ Fenjerdžija), Nataša Rašić (Muzičar), Milan Obradović (Narednik straže) i Luka Pređa (Vlasuljar).
U predstavi su učestvovali Hor, Orkestar i članovi Operskog studija „Borislav Popović“ Narodnog pozorišta u Beogradu.
Koncertmajstor je bila Edit Makedonska, a šef Hora Đorđe Stanković.
Uz dirigenta i reditelja, kvartet vrhunskog autorskog tima iz Italije u realizaciji ove opere, čine i kostimograf Luka Dal Alpi i scenograf Alfredo Troizi.
Saradnici na predstavi su Ivana Dragutinović Maričić (pomoćnik reditelja), Ana Grigorović (asistent reditelja), Jasna Saramandić (asistent scenografa), Srđan Jaraković, Nevena Živković, Gleb Gorbunov (korepetitori).Branislava Pljaskić/ Ana Milićević (inspicijent), Maša Milanović Minić/ Natalija Ignjić Živanović (producenti u Operi) i Silvija Pec/ Kristina Jocić (sufler).
Libreto na osnovu istoimenog romana Antoana (Opata) Prevoa iz 1731. godine (potpuni naziv: Priča o vitezu De Grijeu i Manon Lesko) napisali su Domeniko Oliva, Marko Praga, Đuzepe Đakoza i Luiđi Ilika.
Ovo je treća koprodukcija Narodnog pozorišta u Beogradu i Opere i teatra Madlenianum, nakon uspešnih koprodukcija opere „Don Đovani“ (2017) i baleta „Hazarski rečnik – lovci na snove“ (2018).
M.B.
Slične vesti
Sopran Sanja Kerkez prvi put nastupila u ulozi čuvene Pučinijeve heroine Toske
Sopran Sofija Pižurica prvi put pevala naslovnu ulogu u Konjovićevoj operi „Koštana“
Uspešna premijera Mocartove opere „Don Đovani“ i na sceni „Madlenianuma“
SOPRAN SANjA KERKEZ ODRŽALA SOLISTIČKI KONCERT NA VELIKOJ SCENI