OTVORENA VRATA NARODNOG POZORIŠTA, POSLEDNjI PUT U OVOJ SEZONI, U SUBOTU 25. JUNA


21 jun 2011

Akcija „Otvorena vrata Narodnog pozorišta“, koja je naišla na veoma dobar prijem kod publike, biće održana poslednji put u ovoj sezoni u subotu 25. juna u terminima od 11. i 13. časova. Cena ulaznice je 50 dinara, a svi zainteresovani mogu da se prijave na biletarnici Narodnog pozorišta.

U dobro osmišljenoj turi kroz zgradu teatra, posetioci će, uz medijatora dr Milovana Zdravkovića, saznati najosnovnije istorijske podatke o ovom zdanju kulture od nacionalnog značaja, upoznati se sa procesom rada, obići garderobe, radionice, pozorišni bife i novoosnovani Muzej Narodnog pozorišta koji je, od otvaranja 22. novembra prošle godine, posetilo oko 16.000 ljudi. 
- Naš cilj je da publici omogućimo da se na licu mesta uveri kako se stvaraju pozorišne iluzije, scenska magija, kako se baštini istorija teatra. Ovaj model, organizovanih obilazaka pozorišta, postoji u mnogim značajnim teatrima, a naša želja je da se i na ovaj način približimo nacionalnim teatrima u svetu – kaže gospodin Zdravković.

U želji da se upotpuni promocija Narodnog pozorišta, osim već uobičajenih aktivnosti i neophodnih postupaka za organizaciju manifestacije „Otvorena vrata“, ovaj događaj će 25. juna biti obogaćen i drugim promotivnim aktivnostima koje će početi u 10,30 ispred glavnog ulaza i trajaće do 15 časova. Razvodnice, obučene u kostime iz fundusa, deliće promotivne materijale Narodnog pozorišta i njegovog muzeja, kao i flajere namenjene promociji donatorskog Gala koncerta koji će biti održan 2. jula u 20 časova na Velikoj sceni.

Akciju, koja je prvi put održana u subotu 27. marta prošle godine u okviru projekta „Dan i noć u pozorištu“, podržalo je čak 99 posto ispitanika – pokazali su rezultati ankete koja je tim povodom urađena sa posetiocima koji su prisustvovali obilasku zgrade.
U anketi je učestvovala 121 osoba starosne dobi od 16 do 79 godina, od kojih 65 posto ima visoku, a ostali srednju stručnu spremu.
Učesnici ankete su nabrojali predstave koje su gledali dva ili više puta, njih dvadesetak, a na pitanje o učestalosti posete publike Narodnom pozorištu, 52 procenta ispitanika navelo je da je u prethodnih mesec dana gledalo neku od predstava sa našeg repertoara, 23,04 posto je to uradilo u proteklih šest meseci, dok je 24,96 procenata poslednji put videlo neki komad pre više od godinu dana.
Među predlozima učesnika ankete, najveći broj njih je naveo da bi bilo poželjno uvođenje kupovine karata putem interneta, a bilo je i onih koji su upisali da bi voleli više matine predstava, potom mogućnost isprobavanja kostima...
Bilo je i brojnih komentara, a jedan od najlepših glasio je: „Narodno pozorište je uvek bilo simbol ovog grada, samo nastavite tu tradiciju“!
M.B.

Pretraga