NARODNO POZORIŠE U BEOGRADU DOBITNIK NAGRADE „SUPERBRAND SRBIJE“


24 jun 2016

Narodno pozorište u Beogradu dobitnik je Nagrade „Superbrand Srbije“ za 2015-2016. godinu.
Priznanje se dodeljuje na osnovu strogog procesa selekcije koji je sproveden od strane 15 članova Stručnog saveta Corporate Superbrands i na osnovu ankete javnog mnjenja sprovedene na teritoriji cele Srbije.
Kriterijumi za dobijanje statusa „Superbrands Srbija“ zasnovani su na tri glavne osobine brenda: prepoznatljivost i ugled; dugogodišnja doslednost i pouzdanost; korporativna odgovornost, odnosno odgovorno poslovanje.
U suštini, Superbrands ima za cilj da prepozna i nagradi neumorne napore i stalne uspehe svih onih koji doprinose stvaranju, snabdevanju i promociji vrhunskih brendiranih proizvoda i usluga na domaćem i međunarodnom tržištu.
U obrazloženju nagrade, između ostalog, navedeno je da status Superbrend odražava rad koji je marketinški tim uložio u razvoj i promovisanje Korporativnog brenda Narodnog pozorišta u Beogradu.
M.B.

 

Pretraga